ANA.ana.ANA.ana

imorn........ har jag bestämt att de STARTAR PÅ RIKTIGT. och denna gång menar jag PÅ RIKTIGT .... OCH vet ni vad som bevisar att jag är seriös denna gång? att jag är helt allvarlig ? att den här gången kommer de hända....? jag kommer bli pinnsmal!! FÖR ATT JAG SKA BÖRJA TRÄNA (gymma), som ni kanske inte vet så hatar jag att träna (gymma) de är så tråkigt och jag går verkligen inte dit om jag verkligen inte är seriös och vill detta mer än någon annat,

såhär kommer de se ut för mig :

- äter Bantningstabletter varje dag (bränner fett,gör dig mätt,rensar din kropp)
- dricka mycket grön te!
- hoppa,rulla,dansa, olika övningar med min mp3 såklart, tidigt på morgonen innan skolan!
- jogga till toan och mitt rum, vart jag än går i huset!
- dansa och vingla lite när jag står och diskar!
- gymma varje dag! (högst 1-2 dagars paus men HELST INTE)
- stretcha och rör på dig när du sitter still (exempel på lektion eller vid datan) 



ANA ANA ANA ANA. jag behöver ingen hjälp, jag vill inte ha hjälp, jag behöver bara ana och gymmet för att bli smalare än smalast. 48 kg ska de bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0