tillbaX

jahop, kul att många har kikat in i min blogg, verkligen skitkul, fortsätt göra de, alla är välkomna, från stora till små, tjocka till smala, fula till fina (alla människor är fina, förrutom tjocka da)

JAG tycker att alla borde läsa min blogg, vet ni varför? jo för att ni kanske känner igen er i mig? haha, jag har en känsla av att de finns många därrute som känner som jag, vet inte vad jag ska skriva mer... aja...


vad har jag gjort efter senaste inlägget???  svar: INGET. jag rökte, lyssna på musik.
satte på hög musik i rummet för att bli lite peppad, dansade/shejkade loss, men tror ni verkligen jag kunde shejka? nej:( jag är så fet så de var så jäkla jobbigt! men de här låter ju sjukt... som sagt skriver ner mina djupaste-ärliga tankar, ni får ta de!

dricker ett stort glas med kaffe just nu...

har inget att skriva just nu.....

men känner att jag ändå måste skriva av mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0