swedish house mafia-miami 2 ibiza--BAKGRUND

min bakrund knäcker,äger, den är fett cool o grym haha:) nej men ska inte leka värsta cool nu, men checka in bakrunden :) och vet ni vilken låt man ska lyssna på till denna bakrund??? joooo......   

                                                                        ||
                                                                        ||
                                                                        V

                                           SWEDISH HOUSE MAFFIA-MIAMI 2 IBIZA


jag önska att varje gång någon kom in på min blogg så sattes den låten på och tänk er..... ni skulle inte ens vilja lämna min blogg, vilken skön känsla hahah;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0