SUCK!

fyfan vilken dålig dag! de har inte vart en sån där "otursdag" utan mer en sån där: "vanlig jävla tråkig dag",  jag hatar livet, de finns inget som är roligt i mitt huvud förrutom att jag ska bli smal!!!

Vägde mig på morgonen, jag vägde 68 kg MEN jag verkar inte så glad ellerhur??? jo för att jag kom hem och åt lite gröt sen russin,
 knäckebröd,kycklig/mandel/lök-röra(bara lite),
flingor med filmjölk och russin,
en tekaka
3-4 matskedar creme fraiche
blåbärskräm med mjölk

+
så hade jag ju ätit FRUKOST FÖR ATT DE INTE SKULLE BLI SÅHÄR, men tror ni de hjälpte? 
orkar inte skriva in mitt mat-intag eftersom att jag inte vart duktig så får jag fan ta och skämmas:(
jag har inget vettigt matintag att visa upp!!!

 jag vill gå och gymma.... men tror ni jag orkar de?
nej...... för jag tänker att nu har jag fått i mig över 1400 kcal och de är fan ingen ide att gå och gymma när 1 timmes på löpandet bara tar bort 250-400 och så står man och springer i 1 helvettes timme!!
 1 timme är jätttteee mkt man borde bränna 1500, hatar gymmet:(


jag försöker peppa/övertala min hjärna att de är lugnt, jag har inte blivit tjock, men jag kommer ju inte bli smal??? de suger! jag får ångest! jag mår dåligt!!
Men jag mår bättre när jag säger att jag kommer svälta mig imorn, för imorn blir de fan svält!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0