skoldagen 18 Januari 2011

hej!

har vart i skolan, kom nyss hem men bussen. Hela livet känns tråkigt, inte ur ett deprimerande perspektiv utan tycker bara allt är så tråkigt just nu.

J* var i skolan idag cokså=) tänkte inte så mkt på han idag, kollade inte heller:/ finns en annan skit snygg kille i klassen, jag gillar hans personlighet han är så söt, och tjejer ni som läser de här : DEN HÄR KILLEN är verkligen en DreamBoy, en sån kille som man tänker: honom kan jag aldrigaldrig få! han är SNYGG, alla tycker de.

 och de värsta av allt, Han vet själv att han är de!!!? haha hur vet jag de? jo jag fick veta de... så här:

en dag i skolan satt vi och så delade läraren ut ett papper där man skulle skriva nått positivt om var och en i klassen... t.ex alex är söt, rolig. malin har fint hår och är hjälpsam osv...och då sa han (den här snygga killen i min klass till sin kompis som satt bredvid):
 - vet du!? sist när vi gjorde det här... i min förra klass... så hadde alla skrivit att jag var snygg (flinar)!

de där är väll et bevis på att han vet att han är snygg??

Iallafall... dreamboyen (får kalla han dreamboy eller tjejernas favvo) jag har en dum känsla av att han kollar på mig ibland, fyfan vad jag bara drömmer nu för de kan inte ens ha hänt!!! kan inte heller hända att han har kollat!! JAG ÄR TJOCK, nog om de ämnet!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0