sebastian krantz?

shittt vad snygg han är!!!?, en av mina favorit killar, han e såååå vacker!!!!!!!!!!!!! han e helt perfekt (bara han va längre, men han e fortfarande läskigt snygg)

han e sååå snygg hahhahha

han är en riktig thinspo för mig, och hans blogg kommer jag börja följa, varför brukar (nästan) alla killar som heter Sebastian vara snygga??? hahah eller så är de bara jag som träffar snygga "sebastian" killar:P

förresten....... inte undra på att han är så snygg, den där kroppen har han fan inte fått gratis utan man ser ju klart och tydligt att han har kämpat för den, kanske inte svält sig men han har tränat, så nu ska jag trääääna som FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och svälta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 denna kille är jag kär i nu, vill du också bli de ?? kolla in hans blogg  : sebastiankrantz.myshowroom.se/




Kommentarer
Postat av: eemmaaj

SNYGG? hahaha

2011-01-23 @ 01:58:35
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Khangkheng´s ♥

' hur är det annars? :)

Kram / Khangkheng´s ♥

2011-01-23 @ 13:16:54
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0