så svag

jag vill bara döö, jag känner mig så svag, jag va så nära att svika ANA jag var så nära:(!!!!

jag har ätit 3 läkerol, druckit massa te,vatten,kaffe. vill bara dö och vakna upp imorn!! vill klara den här dagen!!

jag ska klara de, men varför känner jag mig så svag när jag ätit igår?

när jag svälter mig ordentligt dvs utan att ha ätit i flera dagar går de skiit bra, jag kan hålla mig o känner mig stark, men nu vet jag inte hur jag ska klara mig jag är så svag, jag vill bara klara mig till imorn, men jag är ju jätte stark, de är alltid när jag får den här känslan som jag brukar svika ana, men nu gör jag inte de?? jag ju jätte duktig men känner mig svag.

Jag lovar dig Ana jag ska inte svika dig ikväll, du vill mitt bästa och jag håller mig vid din sida nu och föralltid till jag blir 48 kg. Älskar dig ana ska klra av denna kväll hur lätt som helst!!! allt för att inte svika!!

nu känns de lite bättre, nu känns de som att ana är på min sida, jäklar vad jobbigt när dom här känslorna dyker upp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0