peppp!!!

hejsan everybody:)

idag mår jag toppen=) varför? jooo för att jag har hittat en perfekt diet som gör att jag går ner i vikt!!!

är så peppad, känner att jag har ett liv nu ( vet att de låter sjuk) men jag känner verkligen att om jag börjar bli smal har jag nått att se fram emot varje dag...

de är typ som att öppna en present varje dag, då menar jag att gå framför spegeln och se att halsen är längre, nyckelbenen syns, armarna är smalare, låren Slutar krocka när man går ( de är de värsta)
jag kan känna hur fettet bara rinner ur mig...  jag ska bli smal! och de här klara jag! de här klara ni andra också! jag vet de! de är så jäklaaa enkelt om man tänker efter...

1.ät inte!


2. peppa!
3.thinspo!
4.sommar!
5.bikini!
5.killar!
6.snyggast
7.shoppa
8.Musik (låtar som får en att aldrig vilja vara/bli tjock)  =)
man kan ju komma på hur mkt som helst...


måste gå nuuu slänger in några jävligt peppande bilder, geee inteee upp!!!!! de är fult att vara tjock, de är synd att vara tjock, tycker synd om alla tjocka inklusive mig själv men nu ska de bli en förändring ska bli så smal att alla ber mig äta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0