Min start dag! 15 Januari-2011 Lördag

Min första stardag... Har inte ätit just nu så får se vad jag stoppar i mun, ska nog dricka lite vatten och sen blir de en kopp kaffe...
Får se hur dagen slutar. Har bestämt mig för att skriva ner mina tankar/känslor när jag mår som bäst och kanske dåligast vilket jag hoppas på att jag inte gör har mått så dåligt så orkar inte mer med de!
Jädrans helvete, mamma kom in och undra vad jag skrec, sa att jag skriver ner allt jag har kvar att göra i skolan... ONE OF MY BIG LIES.
kommer skriva en massa behöver skriva av mig , mitt mål just nu är att jag ska köpa en dagbok som jag kan skriva i när jag inte får sitta på datan:( får skriva in i kalendern när jag är värd att köpa en dagbok ( nämligen när jag gått ner några kilon och vart duktig) för måste ju först Earn it. får Se vad jag hittar på för mer peppande med tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0