min kniviga skoldag!

gissa vem som var i skolan? jooo J*, asså jag blev överlycklig, men vill inte att han ska vara i skolan när jag ser ut som jag gör, ser ut som en tjock mamma, och han ser ut som en vältränad snygg tonåring. de går fan inte ihop!!! skärpning!!! han är min thinspo hahah<3;)

satt i klassrummet och kolla runt på killarna, fina kroppar, inge hetsätning, man hör dom snackar om att dom ska " dra och festa i helgen" supa sig och bla bla bla. kunde inte plugga i klassrummet- de bara skär sig i magen, kan inte koncentrera mig!! men bryr mig inte- ska fan inte svika Ana! alla är så snygga i klassen! hela skolan är snygg, de är ju jävligt jobbigt för mig att vara i skolan då!! måste ju bli snygg och smal så jag kan gå till skolan huvudet uppåt och vara stolt och känna mig snygg och bäst! just nu får man kolla ner i marken för här finns de fan inget att vara stolt över, förrutom att jag kämpar som fan och är på väg mot de rätta hållet IALLFALL!

och så de vanliga: de finns en tjej i klassen som har såååååå fin kropp, hon är en riktig thinspo! jag är ju inte så avensjuk av mig... elr joo de är jag men försöker bedöva mina avensjuka känslor för jag orkar inte må dåligt över de, har redan en massa annat att må dåligt över:/

det var min dag da..., och så köpte man 2 paket cigg också... kommer ändå inte shoppa eller slösa pengar på nått för är ju för TJOCK just NU!! är inte värd nått mer än att BLI SMAL:)

nu är klockan 16.25 och jag sitter hemma vid datan, vettefan vad jag ska göra efterråt, vill plugga men har så svårt att koncentrera mig när jag svälter mig och försöker att hålla mig borta från maten, så de blir mest thinspo, rökning,thinspo,pepp,rökning,lyssna på pepp musik! måste ju fan klara de här ! kan inte Svika Ana de är de sista! så lågt tänker jag aldrig sjunka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0