mer skrivande.. Intressanta, Skumma känslor?

tycker livet är så konstigt...
jag hatar när jag känner att livet är konstigt, när jag tänker så kommer jag in i helt FEL BANOR.- Vad mena jag med de? Whatever... Har inget att göra... Vill lixom inte plugga, Djävulen stoppar mig? Jag vet inte vad jag vill? och vad jag ska göra?

Jag hatar meningen  " JAG VET INTE" hatar att få de som svar & att själv svara så...
tyvärr får jag det som svar ofta och själv svarar man så ofta ( fast försöker undvka de) JAG VILL VETA, vill inte INTE VETA!:( (FÖrändring måste ske)

vet inte ens vad jag skriver om???? och de är väll de som är de roliga, jag behöver skriva av mig, måste få babbbla ut på bloggen, Ingen vill ju lyssna på detta???!!  Jo, jag menar ... när jag själv tänker efter... skulle jag själv inte orka höra någons tankar på detta viset hehe hahah:P Men människor är ju olika, vissa kanske tycker om att lyssna , jag gillar ju inte att lyssna så mkt faktist...men jag låtsas gillar de för andras skull... man måste ju lyssna annars kommer ingen gilla mig!? Nu kom jag fram till att jag inte ens är ärlig mot mig själv? USH! en ändring måste ske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0