mat-intag 22 januari 2011

knäckebröd (130)
keso (20)
2 digstive (200)
banan (110)
barnmeny: en lite hamburgare och pommes frites (1000)  (coca cola,fanta,smakade syrrans mat,vitsås,starksås)
Ben &jerry glass (400)


totalt avrundar jag den här äckliga dagen med allt äckligt till: 2300-2500? elr kanske 3000 för att vara HELT säker??


DE HÄR VAR SISTA DAGEN I MITT LIV; JAG SKA ALDRIG MER ÄTA; jag känner mig äcklig och helt full inombords, jag vill vara tom!!!
 jag vill känna mig ren och fräsh, vill ha en lång och fin hals och smala lång lår och en platt mage och bara dricka rent kallt vatten,
 jag hatar mig själv just nu, vill bara dö, vill inte vara tjock jag har sabbat allt för mig själv:( imorn är de ana forever and ever jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu, de ända jag kan göra är att dricka vatten och hålla mig till imorn har inget mer att skriva är ledsen och mår dåligt, har ångest hejdå!!!!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0