människor där ute

människor där ute... hör mig... se mig... känn mig... men whaaat? vet inte ens varför jag skriver så här... som sagt detta är vad som finns inom mig så måste få ut de!!!

snälla låt mig klara av de här... snälla låt mig inte svika Ana... snälla ge mig styrka.... snälla låt dagarna gå fort på något sätt...

men herreee min gud nu kom mamma in och tjuvkika bakom mig vad jag skriver !? och gissa vad hon säger!!?? " Hoppas Gud Kan ge dig en hjärna" och så skrattar hon och går ut... hahaha aja jag mår inte dåligt av de, gissa vad jag gjorde nu da: jag berätta för mamma att jag skriver ner de hon sa! hahaah, de är lugnt  om jag nu får en kommentar där de står: SHITT du har fan inget liv? jaa visst... de är ju sant... jag har ju inget liv.. men jag vill inte att nån annan ska säga så till mig utan de är bara jag som får säga de till mig själv hahaha iförsej de är fritt land:P

men sluta nu sara, sluta nu sara, sluta nu sara, SLUTA SKRIV, har inget vettigt att skriva ner FÖR I HELVETE!  förlåt att man svär här... svär jag mycket???? jag tänker på de så ofta... jag vill inte svära, känns som jag är en dum tjej då, vill ju inte framställas som en dum och taskig tjej...

vad ska man göra nu da?????? de där är min mening people. VAD SKA MAN GÖRA NU DA????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0