Lite om mig

Jahop. får väll först berätta lite om mig själv ( om de nu ens finns nån därute som kommer läsa min ointressanta blogg.) börjar med att säga att jag heter "Sara" har hittat på de namnet för vill vara anonym. Kommer vara så ärlig och skriva ner alla mina privata tankar... vill inte att nån jag känner vet att de är jag ( detta är ju privat) (min bloggDagbok typ). anledningen till varför jag skaffat denna blogg är för att jag behöver skriva av mig, behöver ha en översikt över hur jag tänker och hur jag lever för just nu ser mitt liv inte alls bra ut.. orkar inte skriva mer om mig själv... får jag läsare så får ni väll fråga om ni väll veta nått=) men just nu ska jag börja skriva om mina tankar och känslor på nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman jag känner i princip samma:/ skulle gärna vilja läsa din blogg pusss<3

2011-01-15 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0