LISTAN

jag har märkt att jag har skrivit många inlägg där jag är "nära" eller "höll" PÅ att svika ANA, då inser jag fan hur stark jag är, jag har klarat av de jag är stark, ska ut och röka nu måste dämpa mina mat-känslor som dyker upp hela jävla tiden hatar de här, vill bara gråta, snälla matkänslor kom inte nu........... inte nu när de är helg, nu när jag är som svagast, för i helvete åhhh:(

MIN PLAN/MIN LISTA:
1. köpa en dagbok.
2. lyssna på thinspo-låtar
3. skriva i bloggen
4. Röka
5. dricka mkt kaffe och te
6. inte vara hemma
7. HA ANA SOM VÄN HELA TIDEN OCH ALDRIG SLÄPPA HENNE EN SEKUND
8. Rita
9. måla naglarna
10. låsa in mig på rummet och lyssna på thinspo låtar och vara deprimerad ( de får mig att inte vilja äta och bli tjock)
11.Tänka på J* och "dreamboy"
12. Kolla mig i spegeln ofta.
13. kolla på kärleksfilmer
14. kolla på tv.
15. tänka på att J* kanske inte heller har nått att göra men för de ÄTER HAN FAN INTE OCH TJOCKAR SIG så då ska inte jag heller göra de!!
16. planera lite.
17.tänka på att de snart är klassfest åååååååångest ( måste vara smalast o snyggast annars går jag inte)
18. tänka på hur långt jag har kommit.
19. kolla på mina thinspo bilder i mobilen och citat.
20. kolla på min fula kropp i spegeln.
21. Hålla allt som jag skrivit här ovanför, PUNKT SLUT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0