kära dagbok

Idag var jag i skolan som vanligt........
killarna i min skola är sååå snygga jag dör, jag måste bli smal de här funkar inte!
kan inte gå till skolan såhär, ser fram emot att bli spinkig liten tjej på 48 Kg, jepp jepp . elr ska jag kanske ha 55 som mål först?
De är bara att köra hårt och kämpa och tänka På ALLT som finns i hela jordklotet FÖRRUTOM de man stoppar i munnen.... de som vi kallar mat,snacks,sockerprodukter, Goodbye för jag tänker inte stoppa nått i mun som är onyttigt och gör en fet.

jag har märkt att många killar i skolan och ute kollar på mig.... vilket jag inte fattar när jag är såhär tjock och ful, förstår att dom kollar på mig för att jag är tjock,
men jag försöker ha tålamod för jag ska ju bli smal så de ska de fan bli ändring på!

Dreamboyen.... känns som han kollade på mig idag också!!? men vad är ditt problem "dreamboy" sluta kolla på mig jag är tjock och ful tänker jag.... om han tycker jag är snygg när jag är såhär ful och tjock UNDRA hur snygg jag blir när jag är smal;) de ser jag FRAM EMOT som fan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0