JAG HAR GÅTT NER!!!!!!!!!:D

jag kan inte fatta att jag skrev en massa inlägg nu utan att berätta at jag gått ner!!!!???

 de är ju därför jag har bloggen, för att skriva om att jag går ner!! och så glömmer man bort de!? babblar ju så mkt om en massa annat hehe:P

NU ÄR JAG FRI FRÅN från 70!!!!!!!!!!!!
jag är fri från siffran 7!!!!!!!!!!!!
JAG VÄGER 69!!!!!!!! hänger ni med nu??? 69!!
grattis till mig själv, jag är så duktig! jag är så stark! de här klara inte alla av!
så nu ligger jag på 69 , (känns jätte bra). jag är ju så duktig, jag är så stark.

ni förstår inte vad jag går igenom på kvällarna när jag inte äter, de gör såå ont, de skär i magen, vill bara slå något hårt, vill bara flyga bort till ett ställe som är tomt, där de varken finns människor, djur och inget att äta och dricka såklart, de ska vara ett ställe med sand, där jag bara ligger i sanden och de är varmt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0