igår/idag

Som sagt igår vart min dag helt körd, efter allt jag hade ätit så visste jag att jag skulle äta mer....... eftersom att de ändå var "kört" de är jätte farligt att tänka så , och jag försöker att hålla mig borta från dom tankarna för jag kan verkligen MÅ dåligt senare för jag kommer bli FET.

idag är en nu dag....... men jag kommer sabba den här dagen, visst jag är lite glad över att jag kommer få vara en gris idag och gå ut och äta EXAKT VAD JAG VILL, så igentligen är jag glad, men jag kommer bli tjock och jag kommer få ångest........... jag kommer dö senare.

ska dra ut med mamma , jag följer aldrig med henne ut p.g.a att jag alltid är upptagen med annat som t.e.x (diet,gym,kaloriräkning,isolering,Ana) allt sånt där, och jag är så ledsen för jag sårar alltid mamma så nu måste jag gå ut med henne även om jag kommer bli tjock som en flodhäst !!!!!

jag ska äta en maaassssa gott idag, de ser jag fram emot ( men ändå inte för ÅNGESTEN)

de blir en god fet mat ute på nån restaurang, och så är jag sugen på Ben & jerry och chokladbollar/kladdkaka.

hejdå måste dra ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0