homosexuell...

träffade en homosexuell kille för första gången in my life!!! gud så rolig han va... jag har aldrig sett en kille som berättar att han träffat på en massa killar! så här lät de typ:
OMGOMGOMG ASSÅ JAG SÅG EN SÅÅ SNYGG KILLE DU ANAR INTE!?
 JAG TYP FLIRTA MED HAN OCH ALLTING!
HAN VA SÅ HET ( skriker mitt i gatan, och är helt Wild)
så var denna killen iaf han va så sööööt. Jag älskar alla människor, jag dömmer inte nån, bryr mig inte om vad,hur personen är, bara att jag mår bra av att prata med honom/henne och att de känns bra för mig.. de där lät riktigt egoistiskt elr? men har inget mer att säga.. jag känner ju så.

slänger in en bild som passar in på inläggget hahaha;)'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0