Hemliga J* ( Finaste killen i världen)?

Nu börja jag tänka... ( Går på toa)
...på varför inte J* kommer till skolan???
Han e ju som mig? Antingen skolkar han? eller så har han tillåtelse för de? Man ser honom verkligen sällan ( exakt som mig)
Jo de är så här J* är en kille i min skola ( i min klass), finns något jag gillar med honom:)
Har inga känslor elr så... ( elr asså ibland bara) men tycker lixom att de är något jättte fint med denna kille...
Han är så vacker och så underbar för mig... jag har ingen aning varför? känner inte ens han? okej vi har snackat nån gång MEN KÄNNER HAN INTE? 
gillar hans stil, Hans sexiga klädstil och kropp, sättet han sitter. sättet han går. hur han öppnar sitt skåp hahahah;P
Sen älsakr jag hans ansikte, han ser sååå sööt och gullig ut i ansiktet medans kroppen är sexig, I LIKE THAT!;)<3

Synd bara att jag är så tjock och ful nu:( skulle ALDRIG kunna tänka mig oss tillsamman ALDRIG!! inte som det ser ut just nu iaf...  fast blir jag smal är de en annan sak då kan jag tänka mig oss tsm:)
FINASTE killen i Världen, tycker själv att de är konstigt att jag tycker så om honom... ( Helt seriöst)
känslor är så konstiga! visste inte att mina känslor sttyr och bestämmer själv....? konstigt....
har aldrig tänkt på de.....?:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0