Har så tråkigt HJÄLP? Fantiserar

Svettas om händerna och fötterna ( alltså att jag ens skriver de här? snacka om att jag är ärlig nu )
vill ha en egen data- kanske en Lap Top.. En VIT:P och sen vara hemma själv *Mamma o Pappa reser utomlands och kommer inte på några månader... syrran oxå kan väll oxå åka med dom... eller de spelar ingen roll, hon är ju typ min bästa lilla vän, även fast vi kan bråka ibland ( Observera hon är 11 och jag är 18 och vi bråkar) kan hata henne så jävla mycket när vi bråkar för hon sårar mig så HÅRT!:( men nu är vi iaf vänner hihi hahah:)
Den enda jag litar på (ganska mkt) är lillsyrran, henne älskar jag ändå<3<3

MEN GUUUDD SÅ KOMMER MAMMA IN IGEN!? och gissa vad hon säger: Sara nu räcker de: försök leva ett LIV? och så klappar hon mig på huvudet och går ut??? detta är ju mitt vanliga vardasliv SUCK* inget konstigt med de. HAR SUTTIT PÅ DATORN 1 timme???? hur kan tiden gå så fort... han inte ens göra nått bara skriva några inlägg ? vad ska man hitta på efter man stängt av datan???? Gud hjälp mig? hör mig?

Måste dra nu:( får inte sitta på datan länge ?? jag är 18 och får inte sitta på datan hur länge jag vill???? mamma o pappa tycker datan är onödig tid att spendera på... vad kan jag göra ? INGET... får ta deras order och bita ihop oc h stänga datorn:(

Ska skriva mer på papper sen skriva in de på datan, mamma roppar nu åååååååååååh pussss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0