glad,mp3,boys,skolan

hejhejhej:)

som ni kanske ser på rubriken så är jag glad idag, de är inget speciellt som har hänt eller ska hända utan jag har väll bara vaknat på rätt sida och sen har jag energi i kroppen, vilket jag inte brukar ha......så de känns bra, bra och bra!

kom nyss hem från skolan, brukar oftast vilja åka buss hem ensam för jag gillar inte att sitta och prata med kompisar i bussen, vill hellre koppla av och lyssna på min älskling mp3, älskar min mp3 den går igenom eld och vatten med mig, så tack för att du finns<3

i skolan har de vart trååååk, hatar att bara sitta med tjejkompisarna, har knappt sett några killar idag så just nu saknar jag alla killar och deras goda lukt och stora fina kropp hahah och då syfftar jag såklart på hemliga J* och hans snygga kompis "dreamboy" hahahaha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0