GI-metoden?

jag är så trött på mig själv så att jag inte ens orkade leva idag ?
jag har tröttnat på mina vikt problem , jag har kommit till den punkten då jag bara vill ha hjälp...... men snälla ta mig ut från den här viktproblemsvärlden, jag vet inte vart jag ska ta vägen finner ingen utväg...

nu har jag testat alla Dieter på hela jordklotet!!!!!!
 har testat en massa piller, har gjort allt man kan tänka sig som har med vikt att göra,
 har gått till vikt väktarna,gi-metoden,soppkurer,druckit pullver nutrilett dryck, har räknat kalorier, har försökt äta som min lillesyrra, har svält mig, har försökt få anorexia, har spytt efter maten MED MERA.

har TESTAT EXAKT ALLT, jag kan allt om mat ?!jag är expert på allt som har med mat/vikt och allt sånt att göra, för att jag har erfarenheter, jag har TESTAT allt, nu har jag fått nog, INGENTING funkar och jag orkar inte längre!!

 jag har fått nog, jag är helt slut, jag vill dööööööö, jag är helt vilsen och nu när jag har testat alllltt så har jag tänkt fram o tillbaka,fram o tillbaka, och den ENDA METODEN SOM PASSAR MIG BÄSTA AV ALLA OCH SOM NU FÖR I HELVETTE SKA FUNKA; JAG SKA BLI SMAL DETTA SKA FUNKA JAG HAR KOMMIT FRAM TILL DE!!!!!!!!!!!! och de är:

GI- METODEN- 

såhär kommer de se ut för mig typ:

- följer Gi-metodens regler
- äter och slutar svälta så att jag inte blir så jäkla hungrig och börjar hetsäta!
- gymmar,gymmar,gymmar,gymmar och gymmar VARJE DAG! (max en dag paus)
-äter mina piller som gör att jag går ner snabbare och blir peppead (tabletterna mättar & bränner)
- dricker grön te hela tiden/varje dag!
- rör på mig hemma!
- sakta,sakta,sakt,sakta,sakta så försöker jag att minska mitt gi-matintag (alltså när jag känner mig helt säker och stark så att jag inte börjar hetsäta). 

ALLT detta samtidigt borde göra att jag rasar i vikt, jag ska bli smal men på ett hälsosamt sätt, svält hjälper inte? jag blir bara sså hungrig att jag tappar balansen och hetsäter, kanske kan jag svälta sen när jag har blivit starkare för just nu så är jag svag och min kropp är hungrig, jag ska vara hälsosam och gå ner i vikt, känns jätte bra, äntligen kan jag kanske få LEVA och ha energi i skolan och i vardagslivet......... vi får se..........


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0