fuckade hjärna

jag hatar min hjärnaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mamma har lagat spagetti och kyckling i nån god fucking äcklig sås med grönsaker( vill inte veta att de är gott), de har vart ett rent helvete för mig att pasera förbi den maten hela dagen utan att ta något, ibland vill min hjärna ba öppna kastrullen och hetsäta upp allting MEN SEN TÄNKER JAG ATT DE FAAAAN INTE ÄR VÄRT DE!!! DEN DÄR MATEN I DEN DÄR KASTRULLEN SKA INTE FÅ FÖRSTÖRA MITT LIV OCH MIN SOMMAR!! nej nu ska jag gå och röka, behöver lugna ner mig, farsan drog ut som tur är!

måste ha nått att göra HELA helgen, jag ska inte vara hemma, ska hitta på en massa att göra, för när jag är ute kan jag inte äta, då blir jag tvungen att svälta och då är ANA min bästaste vän! så nu har jag lite ångest för helgen, hjälp mig!!!!? måste vara ute hela tiden!!! är jag hemma tänker jag bara på mat och försöker trösta mig! NEJ DE SKA INTE HÄNDA! no more.never ever.no way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0