för i helvete!!!

jag HÖLL PÅ ATT SVIKA ANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag höll på att äta spaghetti och kykcling o grönsakerna som mamma lagat, de låg OCKSÅ EN CHIPSPÅSE på bordet, höllll på att äta de med. Men ANA hjälpte mig på nått sätt, jag bara bestämmde att NEJ!! Nu skärper du dig, du får inte svika ana för lite  mat. Så jag hade hällt i kyckling o grönsaker i tallrik, smakade lkanske 3-4 skedar på kycklingen och grönsakerna, sen var ju på väg att ta spagetti (som jag får ångest av och kan förstöra hela mina Ana dagar av) men jag tog aldrig spagetti........ de va nått som stoppa mig?? sen hällde jag tbx kycklingen och grönsakerna i kastrullen........... ??? duktigt... men jag känner mig så svag nu , känns som jag kommer ge upp, eftersom att de är helg så kan ingen se mig och då kan jag äta hur mkt jag vill (tänker jag) men jag vet ju att de är fel men vad ska jag ta mig till JAG FÅR VERKLIGEN INTE.

och de är inte bara ANA jag sviker utan jag tänkte mest att jag sviker J*, jag vill ha J*, jag är käääär i han och om jag äter maten eller chipsen så kan jag inte få han för jag är tjock!!!! så nu valde jag J* före maten och framförallt ANA också (min bästaste vän)!!

jag är så rädd:( de är helg.................. och de betyder BAJSmyskväll för alla andra, alla ska hitta på nått med att ÄTA (oftast) jag får panik/ångest när de blir helg, måste hitta på nått men jag ska tänka på J* för de verkar få mig att tappa matlusten super duper bra ju;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0