Enjoy, bilder som peppar mig!


Edward<3 hon är smal ellerhur? man kan ju inte vara tjock och få luta sig mot honom sådär!!

poolparty? glöm och dröm om du är tjock! kolla hennes kropp och hennes fina bröst!

fina Audrina och hennes fina kille, är hon Audrina tjock? Nej!

Summer Party<3 du känner dig inte välkommen om du inte har den kroppen;)

ellerhur!!! om hon kan... så kan jag!!!

ge mig!

snygging;)<3

ååhhh älskar dom här bilderna. mest den längst ner till vänster!! kolla hennes långa hals, så där ska jag också kunna sitta såå vackert.

favvobilden, finaste kroppen har inget mer att säga! perfection baby!

braaaa kämpat! kan hon, kan jag! jag ska bli smalare:)

Tjockis!fet!Ful! ensam! ångest!


sååå fiiint, smal och liten<3

inte så peppande men sparade den ändå... vill ha smalare lår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0