DreamBoys?

När jag ändå snackade om min lilla "Dremboy" som går i min klass....... så lägger jag upp  lite bilder på dremboys.

Nån av dessa killar måste vara eran Dreamboy? om inte... så kan ni ändå glömma dom här killarna för dem vill ändå inte ha dig!!! för vet du!? är du tjocK? eller är du inte tillräckligt Smal-snygg!??
 så kan du glömma och drömma att du ska få stå nära såna här killar;) detta gäller SÅKLART mig själv också då jag också kan drömma och glömma dom här killarna när jag är såhär tjock!!! så ni tjocka där ute... är inte ensamma...:( Enjoy... och sluta ÄT om du är tjock, eller förresten om alla slutar äta och blir smala är de ju fan inte bra!! måste ju finnas några tjocka kvar, men jag ska inte va en av dom!!!

finns såklart en masssa andra snygga killar men orkar inte leta bilder, dom här killarna är inte mina favoriter men dom är snygga;)  Dock så är killen längst (Ryan) inte tillräckligt manlig för mig han känns lite pojkig men jag tycker ändå han är söt och snygg<3:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0