dagens "mat"-intag 20 januari 2011

som sagt.... igår lovade jag att svälta mig, jag lovade ana de... och jag sviker inte ana, så idag finns de inge "mat"-intag som tur är:):)

men vi kan säga : MITT DRYCK-intag istället..

frukost:   2 stora glas kaffe med lite mjölk ( såna där som man har på ute-fik)
nu:    2 stora glas kaffe med lite mjölk.

och sen fortsätter dagen med: grön te, citronvatten, valigt te, kaffe, cigg, Kanske läkerol ( de finns ju massa kalorier i läkerolen så de känns inte alls bra att stoppa i sig de, och så brukar de bli så att om jag tar en läkerol så måste jag ha flera... inte för att jag är hungrig utan de är bara gott och roande på nått sätt, så de bästa är att undvika de tills jag blir hungrig) :/


idag kan jag inte bli hungrig, jag kan inte heller få en sån där riktig skön svält känsla eftersom att jag åt mkt igår, vilket svin jag är som sviker ANA!!! så idag kan jag inte heller gå ner i vikt, utan jag rensar bara ut de jag åt igår För i helvete hahah va bara tvungen att svära, för jag blir så arg o besviken på mig själv när jag bara sviker ANA så lätt, men som tur är så tar jag igen de idag, så HAHA MATEN JAG ÄR PÅ ANAS SIDA JAG KOMMER ALDRIG SVIKA!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0