dagens mat-intag 18 Januari-2011

2 ägg (150)
2-3 koppar kaffe (6)
te (1)
1 tomat (16)
en bit knäckebröd (50?)

Totalt: 223 kcal  om jag nu käkar ett äpple så kommer jag ligga på 300.
 

JAG KANSKE KÄKAR ETT ÄPPLE! men nej jag kan inte får ångest!!! skippar de!

kändes så skönt att äta 2 ägg till frukost jag kunde lixom röra mig i skolan, kunde koncentrera mig, kunde se tydligt, kunde prata, kunde skratta. Hade helt enkelt Ork & Energi! riktigt härligt! så jag kommer börja satsa lite på frukosten sen får jag svälta resten av dagen och vänta till nästa frukost:D men kanske tar en frukt eller nått under dagen...

jag har ändrat mig tror jag käkar ett äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0