BLOGGARE

hatar att kolla på statisken här!!! fyfan och speciellt när de står att en har kollat på min blogg!?

är de bara 1 som har kollat på min blogg!!!!?


låter verkligen desperat, men jag vill ha kommentarer, vill att folk läser min blogg... de blir mkt roligare.

PAOW: den blogg jag gillar mest att kolla på är PAOW, gillar inte henne mkt men gillar ändå henne hahah. alltså jag gillar nog bara hennes blogg... de är väll de jag försöker komma fram till.

BLONDINBELLA/KENZA : blondinbella och kenzas bloggar är tråååååååååk jag spyr vill inte ens se deras tråkiga bloggar, både tråkigt att läsa och se bilder, iallafall blondinbellas bilder.

GAYBLOGGEN (amir): han är skön/rolig

HUGOROSAS: en oseriös blogg! men ändå rätt rolig att kolla på. hugo är ju så söt och så kan han skriva väldigt roliga saker, förstår inte vart han får allt ifrån??.

höll på att glömma KISSI.

KISSIE: älskar att kolla in hennes blogg och de är för att bloggen har mkt färger och bilderna på henne är sååå fuuulaa!
 hon ser ju ut som en äcklig ful groda men hon kan ju vara fin men hon är ju helt fejk: och då tänker jag så här: KISSIE= wannabe FIN! hon tvingar sig själv att vara "vacker" genom att fixa: näsan,läpparna,hakan,löshår,lösnaglar,solar solarium,lösögonfransar,fixar låren,bantar säkert en massa mer saker som jag inte kommer på..!
de är absolut inge fel på dessa saker MEN: allt detta samtidigt blir för mkt och för fejk och för fult... kolla själva hur ful grodan ser ut.

FOKI: hihihihhih """sååå sööt""", hon leker bara söt hela tiden, hon har iaf en fin blogg (kollar inte ens på bloggen typ). har inget mer att säga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0