30 januari SVÄLT START

nu startar jag, nu kommer jag få lida, de kommer svartna framför mina ögon, jag kommer se dåligt, koncentrera dåligt, andas konstigt, ha svårt föt att sova, gå vingligt, inte kunna höra eller förstå så bra vad andra snackar om, kommer vara obehagligt att gå ifrån maten från början, att bara tacka nej, att vara så sträng mot sig själv, Men jag mår bra ut av de för de finns positiva saker också: man ser resultat i spegeln varje morgon och man har självförtroende när man kollar på sig i spegeln i skolan, man vågar visa sig, killar kollar, man börjar gilla sin spegelbild lite, man har nått att se fram emot, man har kontrollen över sig själv helt, jag kan få dröm kroppen lätt, sköönt att röka och veta att man blir smal, ciggen ersätter matmåltider.

såhär brukar jag också tänka: kollar jag på en film så har jag ätit mat, pysslar jag eller ritar/designar kläder så har jag ätit, gymmar jag så har jag ätit, t.e.x att sitta och kolla på tv är inte äta jag måste hela tiden hitta på nått för de är att "äta" de låter sjukt men de är väll såhär jag klarar av att bli snygg och smal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0