28 januari 2011 mitt liv förendras

igår hände något som gjorde att jag förändrades

jag är inte samma person

jag är sårad

Dom tog mitt hjärta och slog sönder den med en hammare och sen kasta dom alla bitarna i mitt ansikte,
  här står jag nu med mitt hjärta som är krossad,
alla bitarna ligger på marken runt om mig,
 jag kan inte limma tbx alla bitar,
 jag står som ett mobboffer och kan inte göra någonting bara lida, ha ont i hjärtat, gråt i halsen hela tiden, INGEN människa är värd den här smärtan INGEN, de gör så ont!! såhär ska ingen behöva lida.....

vem ska trösta mig? vem vill trösta mig? vem är jag? vad är jag värd? vad har jag gjort? varför blev det såhär? hur blev det såhär? vad ska jag göra nu? hur kommer det gå för mig? vart ska jag ta vägen?

alla dessa frågor frågar jag mig själv.... tror ni jag hittar nått svar ? nej.... jag är TOM, jag är en människa som inte har någon väg att gå, som bara står stilla och snurrar förvirrat runt på sin egen plats:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0