15 januari-2011! skriver mer..

gjorde i ordning lite kaffe, skärde ett äpple i 8 skivor, åt 2 stycken skivor nu.
Kan inte säga att jag känner mig duktig eftersom att jag åt som en flodhäst igår... Men jag känner mig ändå duktig Hahah, men de tycker jag är bra ändå, de behövs nog att jag ska känna mig duktig och ge mig själv beröm...
jag menar: alla klara inte av det, att hålla sig borta från att äta, att banta hårt som jag gör, att kämpa så hårt som jag gör. jag är stark. jag vet att jag är de. har kollat lite på Thinspo Quotes... ett quote jag gillar är nått liknande: " ALLA KLARAR INTE AV DET O DE ÄR DET SOM GÖR DET HELA SPECIELLT; ROLIGARE OCH SPÄNNANDE". I like that quote=) de peppar mig lite ;)

Jahop då känner man att man behöver skriva av sig idag...
Jag har tänkt skriva varje dag ( SOM SAGT).
De är verkligen skönt att få skriva av sig och bara få vara ärlig, man bestämmer ju själv hur mkt man vill skriva och hur länge och VAD man vill skriva om;)
Tycker de är skitkul att läsa de jag har skrivit sen efteråt, jag gillar min personlighet, tycker alla borde göra de... jag mena kolla hur roligt och intressant jag skriver ... Även fast jag tror att alla faktist gör de.. alla gillar min personlighet har märkt de får lixom överflöds med kompisar... de kan vara jobbigt, jag är ju en sån person som gillar att vara själv ( men är tacksam över alla kompisar Såklart, de är skön egoistisk känsla att veta att flera tycker om en... och vill umgås med en:)  ( NU SKRYTER INTE JAG UTAN SÅ KÄNNER JAG)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0