tappat matlusten?

har tappat matlusten?
bättre än såhär kan det ju inte bli.... fast jag mår dåligt, jag orkar inte äta jag tycker de är tråkigt o jobbigt jag tycker inte om godis? inte glass?

jag tror jag börjar bli normal igen, men allt känns dött, jag e inte den roliga tjejen längre....... har inge energi, vill bara sitta under fläkten hemma och röka cigg och kolla på tv:( vilket liv:( och så vill jag äta tortilla chips, de är de enda jag kan tänka mig att äta- men jag har kommit fram till att mat inte gör mig lycklig längre, de är tråkigt att äta, de är jobbigt att svälja, de finns inget som heter gott??? jaa..... jag har blivit konstig..... jag vill bara bli lite mätt och sen lämna äckliga ätandet..... jag vill göra annat inte äta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0